elektronika

Dodatkowa strona www.elektronikadlawszystkich.fora.pl

Forum elektronika Strona G│ˇwna -> Dyskusje ogˇlne -> program jest super a pan Sankowski to wielce utalentowany i
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
program jest super a pan Sankowski to wielce utalentowany i
PostWys│any: Žro 6:27, 09 Kwi 2014
Juukla
mistrzunio
mistrzunio

 
Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/8
Sk▒d: Finland





teraz mam nowa Pania doktor, jak narazie jestem zadowolona z niej, chociaz przyjmuje razem z zmezem ,to maz ma bardziej olewajacy stosunek do wszystkiego.
[link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e mo┼╝na to gdzie┼Ť kupic w internecie? 3maj si─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
upup
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
My┼Ťl─Ö o zabiegu, ale boj─Ö si─Ö, ┼╝e to boli i zastanawiam czy przyniesie naprawd─Ö takie dobre efekty.

M─Öcz─Ö si─Ö z do┼Ť─ç spor─ů oty┼éo┼Ťci─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Wiem ze na Zamenhofa cennik to 1000 lub 1700, ale kt├│ra┼Ť pisa┼éa┼╝e ceny sa zale┼╝ne...
(mog─ů stanowi─ç podstaw─Ö nie wi─Öcej jak 1 posi┼éku w ci─ůgu doby): Czy potrzebna jest na dalszym etapie lewatywa albo hydro-kolonoterapia? A ogolnie zgadzam sie z tym ze samoloty latajace do Polski pozostawiaja wiele do zyczenia.,no ale coz..lepsze to niz 30 godzin tluczenia sie autobusem... bylam juz z nie jednym polaczkiem i w zyciu bym nie wymienila mojego kochanego nawet na dwoch. babke co robi w domu bardo tqanio i bardzo ladnie, jak jeszcze jestes zainteresowana odexzwij sie [link widoczny dla zalogowanych]
M├│j zabieg by┼é do┼Ť─ç skomplikowany, (trwa┼é godzin─Ö) gdy┼╝ ├│semka by┼éa po┼éo┼╝ona w poziomie i na dodatek nisko osadzona w dzi─ů┼Ťle;/. lekarz ktory robi usg nie moze powiedziec czy guz jest rakiem czy nie ! ja rowniez , malgosia - najlepsza Zreszt─ů do owego ch┼éopaka czuj─Ö sympati─Ö, cho─ç go zbyt blisko nie znam - ale taki w sam raz dla Niu┼äki mi si─Ö wydaje zielen Opieka te┼╝ super - bez prowizji i chabor├│w. w┼éasnie wr├│ci┼éam z Rudy Sl─ůskiej to tak odemnie 100km,wczotraj by┼éa tam niesamowita nawa┼énica,samochody zatopione(facet mowi┼é mi ze mia┼é wode w aucie siegajac─ů do samej kierownicy).Ludzie sie w nocy budzili i pomagali ratujac auta.Jadac tam la┼éo dzisiaj do samych Katowic z przerwami .
Ludzie, NOSY Broma robi beznadziejne!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e na razie dobrze mi idzie i nie wymiotuj─Ö ju┼╝, ale co b─Ödzie jutro, czy pojutrze
jest cudny...te jego oczy hipnotyzuj─ů.
no to i ja do┼é─ůcz─Ö do klubu ostatnio noce to koszmar ci─ůg┼ée dr─Ötwienie jednej i drugiej r─Öki +sztywnienie karku

Mo┼╝e kto┼Ť wie, gdzie pracuje teraz...?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny,wrócilam! Powiedzcie czy stosujecie witaminę B6 i kwas foliowy, bo słyszałam różne opinie na ten temat.
I czuje ze i we mnie zaszła duża zmiana że potrafię docenić taki spokój...
taka sobie imitacja m├│zgu, co?
we Włoszech
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Luteina nie pomogła OD JEDNEGO GINEKOLOGA.

Bo ja niestety nie i nie wiem czy sobie CV ubarwic(firmy dzwonia do poprzednich miejsc pracy?), bo piszac sama prawde chyba nikt mnie nie przyjmie [link widoczny dla zalogowanych] - dlatego nie ku┼Ťcie si─Ö na oferty zakup├│w zbiorowych - gdy┼╝ tam nie wa┼╝ny jest efekt, ale masa ludzi, kt├│rych trzeba obs┼éu┼╝y─ç.
W ciemno bym sie zastanowil i to bardzo. Szczerze Wam tu napiszę, że Żywiec jest niereformowalny. jest dobra, ale mam wlosy z natury ani krecone, ani proste i szope mam po tej odzywce nadal, chcoiaz jest sliska i nie zniszczona, ale szopa prosze o dopowiedz juz nie chce miec ciemnych wlosow zle sie w nich czuje ...odpiszcie !!!!! stwierdził zrobimy cytologię to się dokładnie okaże. [link widoczny dla zalogowanych]
A co to? Spr├│buj kremu Ziaji SOPOT...daje lekki koloryt na twarzy, ale nie jest samoopalaczem pozdrawiam i czekam na kontakt. Z g├│ry dzi─Öki za pomoc! mysle ze jak juz wybiele zeby i zarobie duzo kasy to pojde do biura matrymonialnego : My┼Ťl─Ö, ┼╝e dzieci dostaj─ů indywidualne pieni─ůdze tak jak ka┼╝dy aktor, z tym, ┼╝e kasa jest przekazywana rodzicom. a to foto to jak miala 19 lat czy jak?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
40 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba, ┼╝e kto┼Ť mimowolnie cie leczy np.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale się oszukałam.
Misiulinka a┼╝ nie wierz─Ö co piszesz z┼éo┼Ťliwe komentarze, naciskanie sutk├│w do krwi, bo uparcie matka ma dziecko piersi─ů karmi─ç!
pora┼╝ka, a w ogole wszystko mi sie wydawalo strasznie sztuczne,ta mila atmosfera taka jakby na sile...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja prowadzi┼éam sklep przez 2 lata, i zrezygnowa┼éam jak tylko dowiedzia┼éam si─Ö i┼╝ zabieraja nam ca┼é─ů regionalk─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Obecnie stosuje si─Ö dwie techniki:
A z toba jak? [link widoczny dla zalogowanych] 05186.html z góry dzieki Pozdrawiam Poznałam tylko dwie panie recepcjonistki. [link widoczny dla zalogowanych]
Orientujesz si─Ö mo┼╝e czy przyjmuje tez m┼éodzie┼╝ np. dosta┼éam na d┼éugo orgametril, potem stediril 30 , a opr├│cz tego lekarz wys┼éa┼é mnie do dusznik zdroju na kuracje borowinow─ů w sanatorium. Polecam Micha┼éa z Infinity na Miko┼éajskiej..prawdziwy artysta. Kazdy dokonuje swoich wlasnych wyborow 10 dlugosci zabka, 10 krawlem potem 10 dlugosci nogi do zabki i 10 dlugosci nogi do krawla z deska to powinno zajac komus kto umie plywak ok 40 minut. schorzenie ciesni nadgarstka to rece dretwialyby mi w kazda noc a tak nie jest.A moze to sie nasila w okresie przemeczenia lub kiedy jest niedobor magnezu w organizmie.Doradzcie cos bo mam 32 lata i sa takie noce ze sie budze i z cierpienia to mi sie plakac chce.Pozdrawiam My┼Ťl─Ö, ┼╝eby podreperowac (dobry swojego czasu) angielski, dorzuci─ç jakie┼Ť kursy i szuka─ç wykorzystuj─ůc jako atut sw├│j ojczysty polski...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozumiem w─ůtpliow┼Ťci i strach osob, k├│re pytaj─ů, ale nie potrafie zrozumie─ç wypowiedzi os├│b udzielaj─ůcych odpowiedzi, kt├│re s─ů czystymi laikami!

rozmowa z psychologiem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ka┼╝da czym┼Ť si─Ö od siebei r├│┼╝ni, ale wsz─Ödzie jest pi─Ökny taniec, super aktorzy i niepowtarzalna muzyka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez mam do┼Ť─ç du┼╝y biu┼Ťcik...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po aquamidzie sa jakies skutki uboczne albo grudy (tak jak po tym restyline???) ggggg-z gory dzieki za odpowiedz-bo ty tu jestes ekspertem [link widoczny dla zalogowanych] Mieszkam w USA, i tutaj mialam to robione, ale u polskiego lekarza od stop.
Zrobiła kurs doradcy laktacyjnego, robi studia z promocji zdrowia. Jeszcze jedno: Ewuniu, masz absolutna racje, ze majac 20 lat malo rozumiemy co jest najwazniejsze w zyciu i bardzo czesto nie potrafimy ponosic konsekfencji wlasnego postepowania a co dopiero brac odpowiedzialnosc za drugiego czlowieka. do BERRY [link widoczny dla zalogowanych] ;v=DVTC8yKr-4c [link widoczny dla zalogowanych]
Aha czasem warto tez dorzucic peeling kawowy z wlasnej kawy we wlasnej wannie nie uwierze natomiast w to ze lezysz, myziaja cie ultradzwiekami i nie ma cellulitu. po powrocie do domu zaczelam odczuwac dretwienie palac serdecznego, ale tylko poduszki i przy dotyku czuje to mrowienie Po prostu zadzwon Ty, maz lub ktos z bliskich znajomych to nie bedziesz sie denerwowac o ta sprawe. A jednak!! wi─Ökszo┼Ť─ç. ale jak tam dojechac? Autobus 30 na pewno, a co do cen to na kr├│tkie w┼éosy strzy┼╝enie z modelowaniem kumpela zap┼éaci┼éa 25 z┼é, ja zawsze robi─Ö tam wi─Öcej i zawsze jestem mi┼éo zaskoczona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyna, kt├│ra nosi imi─Ö Nikola, niekoniecznie pochodzi z jakiej┼Ť patologicznej rodziny.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
program jest super a pan Sankowski to wielce utalentowany i
Forum elektronika Strona G│ˇwna -> Dyskusje ogˇlne
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin